سوال: شرایط قرار گرفتن برنامه در لیستهای «تازههای برگزیده»، «لیستهای مناسبتی» و یا بنرها در کافهبازار چیست؟
جواب: به صورت کلی برنامههایی که در لیستهای مورد نظر شما نمایش داده میشوند با معیارهای کافهبازار که در درجهي اول کیفیت را مد نظر قرار میدهد، انتخاب میشوند و هزینهای برای انتشار آنها دریافت نمیشود.
برای مشاهده این معیارها میتوانید به این لینک مراجعه فرمایید.
همچنین پر کردن فرم زیر به ما کمک میکند ارزیابی دقیقتری از کیفیت برنامه شما برای قرار دادن آن در فهرستهای برگزیده کافهبازار داشته باشیم.
قبل از پر کردن این فرم بهتر است مطمئن شوید که برنامه شما تمامی معیارهای برگزیده شدن در بازار را داراست.
اگر محصول مورد درخواست شما تا به حال در صفحه اصلی کافهبازار نمایش داده نشده به فرم اول و در صورتی که نمایش داده شده به فرم دوم پاسخ دهید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فرم درخواست ورود به فهرست برگزیدهها:
• نام بستهی برنامه/ بازی در کافهبازار:
• آیا محصول شما دوره آزمایشی را گذرانده و آمادگی میزبانی کاربران با تعداد بالا را دارد؟ آمار و اطلاعات متقاعدکنندهی دورهي آزمایشی خود را با ما در میان بگذارید.
• مخاطبِ محصول شما چه ردهبندی سنیای را در بَر میگیرد؟ آیا این محصول در کل کشور قابل استفاده است؟
• آیا محصول شما مشابه دیگری(داخلی یا خارجی) دارد؟ اگر پاسخ مثبت است ویژگیهای متمایز و برتر محصول خود را ذکر کنید.
• آیا کاربران برای استفاده از سرویسها و امکانات داخل برنامه/بازی شما باید مبلغی بپردازند؟ در صورتیکه جواب مثبت است این پرداخت به چه شیوهای انجام میشود؟
• برای پشتیبانی از محصول خود چه تمهیداتی اندیشیدهاید؟
• برای توسعهی محصول خود در آینده چه برنامهای دارید؟
• برنامهی شما برای بازاریابی و افزایش کاربران چیست؟
• محصول شما به جز در کافهبازار در کدام یک از اپاستورهای داخلی و خارجی منتشر شده یا خواهد شد؟
• شما به عنوان توسعهدهندهی محصول، به صورت انفرادی، گروهی و یا شرکتی فعالیت میکنید؟
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فرم درخواست مجدد برای برگزیده شدن:
• نام بستهي برنامه/ بازی در کافهبازار:
• آخرین مرتبهای که در کافهبازار پروموت شدید چه زمانی و به چه صورت بوده است؟
• آیا نوع خاصی از پروموشن را در نظر دارید و ترجیحا زمانِ خاصی را پیشنهاد میکنید؟
• محصول شما به چه علت واجد شرایط فیچرینگِ مجدد در کافهبازار است؟ (لطفا مستندات این بخش شامل ویژگیهای تازه و موثر و ارزشآفرینی مجدد برای کاربر را ارسال کنید)
• محصول شما به جز در کافهبازار در کدام یک از اپاستورهای داخلی و خارجی منتشر شده یا خواهد شد؟
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
همچنین پاسخ سوالات را میتوانید با ارسال تیکت به پشتیبانی ارسال نمایید و منتظر اعلام نتیجه بمانید.