سوال: دسترسی های کارپرداز شامل چه مواردی است؟
جواب: دسترسی های کارپرداز توسط شما تعیین میشود و میتوانید نسبت به وظیفهی مورد نظر هر یک از اعضا دسترسی لازم را به ایمیل ایشان بدهید. دسترسیهای کلی تعریف شده در پیشخان، در حال حاضر به این صورت هستند:
-اضافه کردن برنامه
-تغییر اطلاعات عمومی توسعهدهنده
-مشاهدهی اطلاعات مالی
-تغییر اطلاعات مالی
همچنین دسترسیهای مربوط به برنامهها قابل محدود شدن بر روی برخی از برنامهها هستند.
در حالحاضر این دسترسیها، به این صورت در پیشخان وجود دارند:
-تغییر اطلاعات برنامه
-انتشار
-توسعه
-آمار
-پشتیبانی
به عنوان مثال، توسعهدهنده میتواند با تعریف یک کارپرداز با دسترسی پشتیبانی بر روی برخی از برنامههای خود، امکان مشاهده و پاسخگویی به نظرات آن چند برنامه را به فردی بدهد، در حالیکه بخشهای دیگر پیشخان توسعهدهنده برای شخص مذکور غیرقابل مشاهده خواهد بود.